Winkelwagen Geen producten

KLANTENSERVICE

Betalingen

In onze webshop kunt u op 4 manieren betalen, te weten i-Deal, vooraf overmaken, rembours en contant in de winkel. Bij thuis bezorgen kunt u gebruik maken van i-Deal. U kunt er ook voor kiezen om het bedrag vooraf over te maken. Verder bestaat er de mogelijkheid van rembours: u betaalt dan aan de postbode. De rembourskosten bedragen € 39.00. Voor rembourszendingen hanteren wij een maximum orderbedrag van € 500,00 euro, i.v.m. veiligheidsoverwegingen levert Post.nl rembourszendingen tot € 500,00 bij u aan de deur. Let op: Buiten Nederland is rembours niet mogelijk. Ook kunt u er voor kiezen het aangeschafte artikel in onze winkel op te halen. In de winkel kunt u betalen met pin of contant.

Verzendkosten

Meestal versturen wij bestellingen met GLS. In sommige gevallen kan het voorkomen dat het via andere vervoerders wordt verstuurd. U ontvangt in elk geval van ons een track&trace zodat u het pakket kunt volgen en weet wanneer het wordt bezorgd.

Retouren

In het kader van de wet aankopen op afstand heeft u het recht om het gekochte artikel binnen 14 werkdagen zonder opgaaf van redenen te retourneren. Wij vergoeden u dan het gehele aankoopbedrag (exclusief verzendkosten retourzending). Binnen 14 werkdagen wordt het bedrag aan u overgemaakt.
Het spreekt voor zich dat het artikel alleen in ongeschonden staat kan worden geretourneerd. Het produkt mag niet zijn gebruikt, geactiveerd of geregistreerd via internet. Zodra een verzegelde verpakking van bijvoorbeeld meegeleverde software is verbroken vervalt het retourrecht.

Retour/reparatie formulier

Om uw reparatie of retourzending zo snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u vriendelijk om dit formulier zo compleet mogelijk in te vullen. Zodra wij uw ingevulde aanvraag hebben ontvangen krijgt u van ons een RMA formulier dat u dan bij het artikel kunt voegen.

Op alle produkten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. Camera4u.nl heeft geen eigen reparatiedienst en laat de defecte producten altijd herstellen door de leverancier of zijn geautoriseerde reparatie instelling.

Uitgesloten van garantie.

De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:
* Gebroken schermen
* Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
* Vocht- of waterschade
* Val- of stootschade

Retourvoorwaarden

. U dient het product goed en degelijk verpakt inclusief de aankoopnota terug te sturen.
. U dient het product terug te sturen in de staat waarin u het ontvangen heeft. Is het product gebruikt of beschadigd, dan zal daarvoor een vergoeding in rekening worden gebracht van minimaal 15% van het aankoopbedrag.
. Wanneer de originele productverpakking bij ontvangst onnodig is beschadigd, zal daarvoor een vergoeding in rekening worden gebracht van minimaal 15%. Let op: stuur het product het liefst met het originele verpakkingsmateriaal terug (zoals ontvangen) om schade aan de productverpakking te voorkomen.
. ln de afkoelingsperiode van 14 dagen kunt u alleen het artikel op 'zicht' controleren. Dit wil zeggen dat u het kunt controleren met hetgeen wat u op de site hebt gezien. U kunt het product dus niet gebruiken of activeren!
. Op artikelen die speciaal voor u gemaakt of geassembleerd zijn, zijn deze voorwaarden niet van toepassing, deze producten kunt u niet retourneren en vallen niet onder de afkoelingsperiode.
. Op aankopen die speciaal op bestelling zijn gemaakt, zijn deze voorwaarden niet van toepassing. Hier worden dan retourzending importeur dan wel annuleringskosten voor in rekening gebracht.
 
Deze voorwaarden gelden niet voor gebruikte en geopende verbruiksartikelen, zoals software met een licentiecode, harde schijven, inkt, films, accu's, papier, boeken, artikelen in blisterverpakking, Ziggo smartcards, etc. Deze artikelen zijn uitgesloten van retouren. Om hygiënische redenen kunnen hoofdtelefoons en oordopjes ook niet geretourneerd worden.

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Foto Leenarts
Bergstraat 8
6701 AC Wageningen
info@fotoleenarts.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Foto Leenarts h.o.d.n. Camera4u.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de geschillencommissie (SGC).

Velden met een * zijn verplcht om in te vullen.

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

 

Alle bedragen zijn  inclusief  BTW    Powered by CCV Shop webwinkel
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.